Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Όταν γκόμενος/α είναι η αφορμή για να χαλάσει μία φιλία...

Αξίζει να χαλάσεις μια φιλία για ένα γκόμενο ή μία γκόμενα?

Διάβασε την αληθινή ιστορία που μου έστειλαν με mail εδώ
( lovelabels.questions@gmail.com ) και θα καταλάβεις.

Διάβασε προσεκτικά τα δεδομένα:

Έχουμε την Άννα που είναι η εν δυνάμει γκόμενα, εμένα που είμαι ο ενδιαφερόμενος και τον Γιώργο που είναι φίλος μου. Για την ακρίβεια, ήταν καλός μου φίλος, πλέον δεν είναι τίποτα.

Εγώ γουστάρω καιρό την Άννα και ο Γιώργος το ξέρει από την πρώτη στιγμή. Και όταν λέω ότι το ξέρει εννοώ πως ειδικά τον Γιώργο τον είχα πρήξει για την Άννα, πόσο μου αρέσει κλπ. Είχα φτάσει σε σημείο να του πω την (αληθινή) ατάκα πως νομίζω ότι ενδιαφέρομαι πολύ για ένα άτομο, κάτι που έχει να μου συμβεί 1μιση χρόνο. Ένα βράδυ ενώ μιλάω με τον Γιώργο μου λέει πως του πρότεινε η Άννα να βγούνε για ποτό. Και περιμένω να με ρωτήσει αν με πειράζει ή οτιδήποτε παρόμοιο. Τελικά δεν ρωτάει τίποτα αλλά από την άλλη δεν λέω ούτε εγώ κάτι γιατί θα έπρεπε να το καταλάβει ούτως ή άλλως.

Αφού τελικά δε βγήκαν, γεγονός το οποίο έμαθα μετά από 2 μέρες από τρίτο άτομο, και ενώ ο Γιώργος με αποφεύγει τις τελευταίες μέρες επιδεικτικά, συναντιέμαι μαζί του για καφέ. Του λέω πόσο με πείραξε, πόσο νευρίασα, πόσο το συζήτησα γιατί με απασχολούσε και το μόνο που είχε να πει ήταν πως απλά το έκανα θέμα ενώ δεν ήταν. Του πέταξα και την ατάκα «Μήπως πρέπει να ζητήσω και συγνώμη?» υπονοώντας ότι αν έπρεπε κάτι να κάνει μετά από όλα αυτά θα ήταν μία, έστω και τυπική, συγνώμη.

Και έρχομαι και σε ρωτάω τώρα... Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν αξίζει να χαλάσω τη φιλία για μια γκόμενα ή αν θέλεις... με αφορμή μια γκόμενα?
Δεν έχει να κάνει με το αν ο Γιώργος γουστάρει την Άννα γιατί αυτό δεν ισχύει και αν ίσχυε και μου το έλεγε από την αρχή δε θα με ενοχλούσε γιατί θα ήταν ειλικρινής. Όπως πρέπει να είναι κάθε φίλος. Κάνω λάθος?


Το μόνο που έχω να πω ως L adviser είναι να μη χαλάσεις τη φιλία σου μαζί του, απλά να περιοριστείς στα θέματα που συζητάτε. Ειδικά αν ανήκει σε μία ευρύτερη παρέα τότε σίγουρα είναι δύσκολο να κόψεις και πρέπει να κρατήσεις μία μικρή επαφή όπως σου είπα και πριν. Άσε λίγο χρόνο να περάσει και θα σου φύγει ο θυμός. Πρόσεξε, όμως, μην ξεχάσεις ποτέ ότι έκανε γιατί αν τον συγχωρήσεις και γίνουν όλα μέλι γάλα τότε μπορεί να το επαναλάβει στο μέλλον. Ο λόγος που ίσως το επαναλάβει είναι ότι ακόμη και μετά από όσα του είπες δεν κατάλαβε ότι έκανε κάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: